Trodde jag ja...

Nej på bättringsvägen är hon definitivt inte....

Hon grät sig igenom vår tur till stan och ville bara hem... Nu ligger hon och fjyyyyyyser med 39.3 i temp. Att frysa brukar ju betyda att febern fortfarande stiger så nu har vi tid hos doktorn kl. 15.00 så får vi se om hon har någon infektion eller inte.
Jag ringde helt enkelt och sa att jag ville ha en tid idag eftersom det är svårare att få tider under helgen....
Det är ju dessutom meningen att hon ska sova borta imorgon när syrran har 40-årsfest men vi får väl se hur det blir med det... Trist...

Sånt är livet

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller adda min msn: [email protected] :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback