Läser

Oj, här har det inte hänt så mycket sen sist.
När barnen lägger sig så försöker jag hålla undan här hemma och sen sjunker jag ner i läsläge och läser tills jag somnar...

Camilla Läckbergs nya är ingen besvikelse, lika spännande som vanligt man vill aldrig sluta läsa :-)

Jag återkommer med lite mer uppdateringar när boken är färdigläst hihihi

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Tror vi ska investera i en ny pool idag, den andra vi har köpte min pappa för många år sedan han var faktiskt bland de första som hade en sån pool. Idag kostar den modellen vi har ca 3-400 kr. Pappa gav minst 1500 för den.
Jag vill ha en rampool så jag ska nog ta mig en tur idag :-)

Annars får vi heldagsbesök idag av en kompis med hennes två barn, en sån där som jag träffar alldeles för sällan men så är det ju nuförtiden när man knappt får ihop tiden till sig själv. Man får ta vara på tillfällena när de kommer.

Kommentarer
Postat av: jannica

svara gärna på dagens fråga i min blogg!

Postat av: charlotte

Godmorgon. Vilken fin blogg d har :) Jättesöta ungar :)

2008-05-31 @ 08:14:54
URL: http://charlotte3.blogg.se
Postat av: caroline

Ha en bra dag!

Carro

2008-05-31 @ 08:25:01
URL: http://carrobruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback