I morse

I morse fick jag frukost på sängen, paket och skönsång... Elina hade gjort lite pysselsaker till mig och ett jättefint kort. Majsan skulle ge mig paket men bröt ihop när hon insåg att det inte var till henne.

Så hon gick in i sitt rum och grät och skrek att vi skulle sjunga ja må hon leva för henne istället. Hahahahaha

När jag hämtade Maja så sa Elina att vi skulle åka hem och fixa i ordning för våra "gäster" då tittade Maja på mig och sa: -Fyller du år igen mamma? Hon tyckte nog att det räckte att jag fyllde år i morse hahahahah

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis min sötaste du!

*ja må hon leka, ja må hon leka, ja må hon leka uti hundrade år! Ja viska hon leka ja viska hon leka ja viska ska hon leka ut i hundrade år! Hipp hipp hurra!*

Hoppas du fått en alldeles underbart härlig dag!

Helt sjukt, men just idag har jag haft en sån enorm lust att träffa dig!
Först hade jag för mig att du jobbade. Men sen slog det mig att du hade födelsedag. Då vågade jag mig inte på att våldsgästa som jag tänkt mig. Fegisen mej...

Kram på dig min sockertopp!

2008-05-20 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback