Fredag igen....

Gick hem tidigare från jobbet inatt. för jag var helt säker på att jag hade feber... Huvudet bankade och jag frös så jag knakade.
Kom i säng 04,00 och vaknade knappt när barnen gick upp i morse, har en svag minnesbild av att Maja var sur för något men jag vet inte.
Vaknade 11,00 första gången men somnade snabbt om, och sen gick jag upp 12,00 och hämtade kaffe och tidningen.
Kröp ner i sängen igen och bara mös... Hade varken huvudvärk eller feber så jag vet inte vad som hände inatt. Kanske vill min kropp säga mig någonting, det har varit så mycket sista tiden.

Men nu är det bara 5 veckor kvar att jobba innan det är dags för 5 veckors välbehövlig semester.

När jag hade hämtat barnen så skulle vi in till stan och hämta Mats födelsedagspresent. Han fyller i mitten på juli men hade önskat sig ett Didrikson regnställ och eftersom han ska till Norge snart ville han ha det innan och jag är inte omöjlig :-) Elina ville stanna hos en kompis så jag och Majsan åkte in själva.

När vi kom till Mitt i City så var det högljutt och trångt, strax insåg jag att Idol-Ola var där och sjöng några låtar och signerade skivor..... Så på plats var alltså jag, Majsan och en himla massa skrikande tonårsbrudar ;-)

När jag kom hem så lagade vi mat, åt baconlindad fläskfilé, råstekt potatis och pepparsås Mmmmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback