för första gången....

..... på länge ska jag ut och svira lite...
Det är några arbetskamrater i åldern 20-25 år som ska ut och jag kommer att känna mig som en gammal kärring.
De är ju inne i den tiden nu som jag var för 15 år sen hahahahaha

Men eftersom jag är ca 22-25 år i sinnet kanske det väger upp....

Var in till stan och köpte mig ett par svarta jeans, provade aldrig utan tog samma modell och storlek som de blåa jag redan har.

När jag kom hem så var de så tajta så jag får nästan andnöd i dem, är inte det konstigt? Att en modell kan krympa på ca 1 år för det är inte längre sen jag köpte de blåa?
Men jag har en klänning/tunika över (tack för det modet) så mina valkar som hänger över jeanskanten syns inte :-)

Kram kram vi hörs imöra

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag var på firmafest den 18:e och det var jättekul! Det är lite skönt att gå på just firmafest, för då blir det dels lite åldersblandat och dels så upplever jag att det inte blir fullt lika mycket "köttmarknad" som det annars kan bli på krogen. Där jag f ö inte varit sedan Hedenhös ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback