Fina Elina

Idag drog vi ut en jättelös tand på Elina och jag skulle skölja av den lite och VIPS så försvann den ner i avloppet....... Elina bröt ihop totalt och blev jätteledsen, hon såg ju framför sig hur vi skulle lägga den i ett glas osv

Vad jobbigt det var att se henne så ledsen så jag sa till henne att hon skulle få en peng av mig i alla fall. Mats kom upp och frågade varför hon var så ledsen och jag sa att mamma var dum och klantig.

Då skrek hon rakt ut och slängde sig runt halsen på mig och sa att jag inte alls var dum.
- Mamma jag vet att det inte var meningen och att det var en olyckshändelse men jag är ledsen ändå.

Då började jag att gråta för jag tyckte att det var så fint sagt, så ledsen och ändå kunde förstå att jag inte menade att göra detta :-)

Så nu ska hon få en rejäl peng dels som kompensation för att jag klantade mig och dels för att hon tänker så fint.

Min fina Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback