Fetmats

Hihihihi

En ganska rolig sak inträffade alldeles nyss... Jag skulle ringa Telias kundtjänst för att fixa så att vi får nya epostadresser nu när vi bytt leverantör av ADSL.

Min sambo har en båt och ett fisketeam som heter Fetmats, och iofs har han väl några extra kilon men det är inte därför han kallas för detta, det är en annan historia. Hur som helst så vill han ha fetmats@......

Så jag sa det och tjejen i luren sa ansträngt -Vad sa du? GAPSKRAAAAAAAAAAAATT och sen kom det ett ursäkta..
Jag bröt naturligtvis också ihop och vi skrattade högt och sen frågade hon om jag verkligen hade sagt fetmats som i tjock och sen gapskrattade hon igen :-)

Så härligt med spontana människor och både hon och jag lever nog lite längre efter idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback