tårar

Hej,

Eftersom hockeyn var så superduper tråkig så valde jag att titta på
Barnmorskorna
Herregud vilka minnen man får... Mina tårar strömmade nerför kinderna i en halvtimme. Mats undra vad det var med mig och jag svarade:
- Jag vill göra detta igen!!!!

Det är en sanning med modifikation, för jag är supernöjd med mina två döttrar och vill inte ha fler barn, men förlossningen vill jag göra om och om och om och om och om igeeeeeeeeeeeeeen..........................

Nu ska jag lägga mig och minnas tillbaka till jan-01 och nov-04 och bara njuta...

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Återigen, du är jag.

Skulle vilja vara med om fler förlossningar.
Men några fler barn vill jag då rakt inte ha.....

Det är nog bara du och jag som vill göra förlossningen igen och igen. haha

Kram

2008-03-27 @ 09:21:54
Postat av: Helena

Ja du Hanna... det är nästan lite kusligt ibland..
Nu fick jag reklamblad från Expert idag..
hugaligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback