hockey

Ja igår fick jag äntligen gå på hockey... Tack till de på sambons jobb som inte skrev upp sig så att vi fick en chans att se denna underbara match, Elina och jag.

Vi träffade Elinas stora favorit som hon längtat efter ett tag nu, YVONNE
Yvonne är en hängiven Färjestadsfan och målar sig i ansiktet varje match och naturligtvis ville Elina och Michelle också måla sig.. (bild på det kommer när jag laddat ur mobilen)

Sen efter första perioden så ville Elina stå hos Yvonne och Christina på ståplats. Lyckligtvis ville Michelle sitta hos mig så vi bytte barn en period.

Efter andra perioden så skulle vi byta tillbaka, men Elina ville stå kvar och Michelle ville sitta kvar (ursäkta, hur ofta förekommer detta att barnen vill olika saker??? Jaja de börjar väl bli lite större nu...)

Elina hade hoppat och hejat och klappat men försökte sjunga med i sångerna men det gick inte så bra sa hon själv efteråt..

Men vi var båda nöjda med en kväll på Färjestad och vi vann ju med 4-1 TJOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback