barnmässa

I lördags åkte vi in för att gå på barnmässa, för tredje året i rad. Svärmor är alltid med och det brukar vara jättekul. Tyvärr tyckte jag att det var mycket sämre i år. Det var grötigt och trångt, med tanke på att det är en barnmässa och många har med sig barnvagnar så borde det antingen vara större lokaler eller mindre utställare så att alla fick mer plats. Sen tyckte jag inte att det var så mycket för de större barnen och då menar jag Elina som är 7 år...

Så efter 2 timmar åkte vi därifrån och Elina och hennes kompis hade haft sådär kul...
Men ett ställe hittade vi där Elina hade kunnat stanna hela dagen om hon hade fått det, och det var en barr som var uppmonterad av
Pigga barn där hon fick hänga och slänga sig med hjälp av han som stod där.
Gissa om jag blev förvånad när han frågade Maja om han skulle hjälpa henne upp och hon svarade JA??!!??

Efter barnmässan blev det McD hos svärmor innan vi åkte hem och till slut kunde fira att Elinas klubbkamrat tog sitt fjärde VM-guld inomhus. Ja Elina är ju med i Kils AIK Friidrott, samma klubb som Stefan Holm...

Ska lägga upp några filmer här snart också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback