arg och gullig

Majsan har verkligen börjat att testa ord och uttryck, en del jättegulliga och en del påminner en om att man bör tänka på vad man säger som vuxen..

När hon blir arg så kommer det alltid till slut ett uttryck som tyvärr kommer från mig *skäms*
- Men va f******n
Det kommer så naturligt och för henne är det inte konstigare än att så säger mamma ibland när hon blir arg så varför ska inte hon kunna säga så???? Ofta blir man så full i skratt så man bryter ihop...

**********************************************************************************************************************

Igår morse så hade jag lagt mig efter att ha jobbat natt och låg och gosade med Majsan och sa att jag hade lagt fram en klänning till henne (hon ÄLSKAR klänningar och vill ha det varja dag)
Hon gick upp och tittade i sitt rum och kom tillbaka, la huvudet på sned och säger:
- Va snällt av dig mamma.....

***********************************************************************************************************************

Igår kväll var Elina och Mats på hockey och Maja låg i sängen och kolla på teve.. Jag satt vid datorn och så kommer hon ner och säger trött:
- Snälla mamma kan du ligga hos mig? snäääääääääääälla mamma?????

Så jag låg i sängen och kolla på Barbie i en timme och bara njöt..........

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback