Majsan och jag

Vi börjar bli ett radarpar hon och jag... Elina är nästan alltid med en kompis hem eller så har hon en kompis med sig hem. Vet inte hur många ggr jag har åkt till skolan för att hämta henne och nästan aldrig har jag med henne hem....
Så Majsan och jag myser och leker tillsammans mest hela tiden.

Idag är det dagisavslutning med picknick på hembygdsgården, jättemysigt ska det bli. Svärmor/Farmor ska följa med också, Mats kanske kommer om han har hittat nån tvättmaskin tills dess. Det börjar svämma över med lortiga kläder i tvättstugan nu....

Sen ska jag jobba inatt och imorgon är det upp tidigt för Elina ska klippa sig. Hon har inte riktigt bestämt sig för hur hon ska ha det än så det återstår att se...

Kram kram i värmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback