Kossor



Maja klappar kossor i stugan

Idag åkte jag och Majsan för att hälsa på morfar i stugan. Tyvärr hade han redan hunnit åka därifrån, men kossorna stod precis vid tomtgränsen så vi passade på att klappa lite på dem innan vi åkte hem igen.

Majsan ska sova hos mormor idag, detta för att mormor och Maja är de enda i vår familj som inte är intresserade av fotboll så då kan de hålla ihop... Elina tycker ju att det är kul med fotboll dessutom är hon ju så stor så hon kan hitta på egna saker om hon inte vill titta.

Själv ska jag ta på mig min Sverige tröja och säga som jag brukar: Ikväll gör han hattrick vår älskade Zlatan!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Om du ändå hade haft rätt om det där hattricket...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback