Igår och idag

Igår åkte jag som sagt och hälsade på en vän som jag träffar alltför sällan, som vanligt blev det en mycket trevlig dag.
Vi fikade och åt mat och tiden gick fort och vips så var det dags att åka hem... Eller hem och hem, skulle skjutsa iväg Elina till mormor och morfar och Majsan skulle sova hos moster. Eftersom Mats var borta över natten på fiske så skulle jag få en kväll/natt/förmiddag alldeles för mig själv och det är alldeles underbart....

Idag är jag utvilad, pigg och full av längtan efter mina små prinsessor...


Här kommer några bilder från igår, inga bilder på T:s barn eftersom jag inte vet om jag får det.. Men hundarna visar jag ändå ;-)

Ha en bra dag!




Mmmmmm smultron

Kommentarer
Postat av: Terese

Tack själv för en underbar dag!!! Kram

2008-06-28 @ 21:17:36
Postat av: Terese

OCh du det är helt ok att visa mina barn....

2008-06-28 @ 21:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback