förstoring

Har länge tänkt att jag vill göra en förstoring på canvasduk på båda mina barn, så idag lockade jag ut de i gräset för att fota dem. Som jag visste redan innan så skulle det bli svårt att få maja att sitta så som jag ville. Godis, glass lockade jag med och efter ett tag gick hon med på att överhuvudtaget komma och sätta sig.



Efter ett tag så fick hon göra det på sitt vis, lägga handduken åt rätt håll och så vidare.... Storasyster hade stort tålamod...



En ängel och en surpuppa tycker jag kan beskriva denna bild, eller?? Hon skulle prompt plocka denna blomma och ha med på bild, vilket visade sig rätt bra, för när jag tittade på bilderna i datorn sen så bestämde jag mig för en att förstora (efter att ha tittat länge och lyssnat på två oberondes åsikter)



Denna blev det fast i svartvitt....



Lovely, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar.

Duktig fotograf, men framför allt: vilka fotomodeller, men så är de våra älskade barnbarn också. Lite eget psyke är bara bra. Och Jonna som också måste in i skaran av älskade barnbarn. Vilken tur vi har som lyckliga morföräldar.

Massor av pussar och kramar. Mormor/Morfar.

2008-07-03 @ 18:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback