Vilken dag!!!!!!

Åh vilken dag det blev för oss igår...

Det var bestämt att vi skulle till ett par kompisar på eftermiddagen och eftersom Elina har lekt intensivt med kompis sen flera veckor tillbaka egentligen så bestämde vi oss för en "timeout"

Barnen bara bråkade hela dagen så efter lunchen tvingade jag Maja till en sovstund och Elina vilade med en bok.

Sen bar det av till kompisarna och när vi kom dit så åkte alla vattenscooter och Elina ville provåka och fick det, gissa om hon blev överlycklig.......

Lycklig Elina

Sen badades det en liten stund innan vi gick upp till huset för grillning och annat mys.

     
Majsan i vattnet och underbar mat



Barnen åt hamburgare och massa annat gott som var framdukat, och sen sprang de runt och lekte och vi vuxna satte oss till bords. Det var jättejätte gott alltihop.
Efter en stund började en helikopter snurra ovanför våra huvuden. De bor ju nära vattnet och vi spekulerade varför den snurrade runt ovanför. Vi var nästan helt säkra på att det hade hänt något vid campingen som ligger strax bortanför och fick lite olustiga känslor i magen.
Men det visade sig att helikoptern var på campingen och sålde flygturer..... och genast blev vi sugna på att åka.
Alla barnen och 3 vuxna slängde sig in i bilarna och åkte dig för att få oss en åktur.... Barnen var alldeles överlyckliga, Majsan ville åka/ville inte åka flera ggr innan hon bestämt sa ifrån att hon inte tänkte åka nån "popcorn" utan ville stanna hos pappa :-)

Jag åkte med i första turen och eftersom jag hade kameran i högsta hugg fick jag sitta fram och kunde öppna ett sidofönster och fota lite. Korten jag visar är tagna nästan alla utan att titta för då var jag tvungen att luta mig och det var liiiiiiiiiite läskigt faktiskt.


Förväntansfull


Nu var det vår tur... det kittla i magen


coolt


*


*


*


*


*


*


*


Därnere står Elina med flera och väntar på sin tur


Elina åker iväg....

Som sagt vilken dag det blev, och när vi kom tillbaka var det efterrättbuffé och sen fick barnen se på bio.
Klockan visade halvett när vi kom hem och alla somnade på stört...


Kommentarer
Postat av: Hunney

Vikken dag! =)

WOW

2008-07-17 @ 13:13:36
Postat av: Jessica

Vilken heldag! Förstår att ni somnade ovaggade efter det :)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback