Uttråkad

Just nu är jag uttråkad, känns som om jag inte tar mig för något. Tack och lov har jag kommit igång med motionen, men det är väl också det enda jag har kommit igång med känns det som.

Mats jobbar som f*n med altanen och jag bara går omkring här som nån hemmafru och ordnar med mat, tvätt och städning...

När jag tänker efter så har jag gjort en massa saker, varit ute och ätit 2 ggr på en vecka och det är mer än jag gjort på hela året och jag har farit hit och dit men ändå är jag uttråkad.

Nåt som gör mig glad dock är min kamera så här bjuder jag på lite bilder från den gångna veckan.


Majsan i blåbärsskogen


Jag vill ha klarblå himmel och bara lite vind


Ta nu annars vänder jag bort huvudet


Bra med kamera som tar bilder direkt, sekunden efter gör hon en grimas


Majsan och jag tog en cykeltur


Hoho mamma där nere


Min fina nyckelring.... (påminner mig om att semestern snart är slut)




Kommentarer
Postat av: Hanna

Lyllo dej som har en nyckel till din fina cykel....

2008-07-16 @ 14:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback