helgen

Har varit långledig och det har varit underbart :-)

I fredags sov båda barnen borta och jag skulle ju städa och greja, men det blev det inte mycket med. Jag somnade en timme till Let´s Dance och sen hamnade jag vid datorn en stund och när jag tittade på klockan så var hon 1 och då tyckte jag inte det var nån idé att lägga mig eftersom sambon skulle ringa och bli hämtad. La mig och läste ut min bok, och klockan hann att bli 3 innan sambon ringde..... Skjutsade runt lite folk och släckte lampan 05,00

Lördagen så ringde klockan 11,00 skulle hämta Majsan vid 12 för vi skulle på bio med S och E.. Premiär för både Majsan och E. Vi valde Spöket Laban som är 42 minuter lång. Det var alldeles precis lagom för lilla Maja för sista minuterna så tröttnade hon.

På kvällen var vi hembjudna till S och P för att käka mat och kolla melodifestivalen... Kom hem 01,00 så odag har både föräldrar och barn varit grymt trötta..

På eftermiddagen kom jag i alla fall iväg och kolla på hockey och det var inte utan tårar i ögonen jag kramade om O som jag inte sett på många år. Jag har i alla fall bestämt att jag ska iväg och hälsa på dem.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback