Äntligen fredag

Ja så var det äntligen fredag.... Hämtade två barn och fick med mig 3 :-) Elina ville ha en kompis med sig hem och det är alltid roligt. Vi var ute en stund, men Majsan ville gå in sen för hon var sååååååååå trött som hon säger ofta nu.

Maja ritade, Elina och M lekte och jag bakade bullar... Det är friidrottstävlingar imorgon i Våxnäxhallen och jag ska stå i cafeterian, då vi säljer mina hembakade bullar. Välkomna ;-)

När kompisen blivit hämtad så åkte vi och hämtade pizza för att sedan bänka oss framför Let´s Dance... Jag åt fiskburgare eftersom det blev en panerad torskbit kvar från middagen igår. Mums vad gott, fö har jag inte ätit en enda godisbit denna vecka :-O

Elina orkade inte riktigt se färdigt på sitt favvoprogram, se bildbevis ;-)

Godnatt och Trevlig Helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback