Trodde jag....

Ja Maja fick ju vara hemma med mig idag och hela förmiddagen kändes jättebra..

Framåt 15-tiden så kände jag mig sämre och sämre... Tyvärr blev mitt tålamod och humör inte bättre med att jag blev sämre. Elina och jag hade jordens gräl och det slutade med att vi låg i sängen och grät och kramades. Hon har värsta tonårsfasonerna just nu och vi har det jättejobbigt. Men vi låg länge och pratade och vi kom överens om att vi ska försöka bli bättre både hon och jag.

Sen var det dags för Elinas dansuppvisning och hon var såååååååååå duktig, det var jättekul att se. Efteråt skulle hon få köpa lite fika så hon fick pengar och kom tillbaka med en kexchoklad, en kolabit och två nötcreme... Precis när hon skulle börja äta så sa jag att DU äter ju inte godis... hihihi så nu sparar hon detta till julafton.

Väl hemma så fryser jag och skakar som ett asplöv igen, så jag var nog inte så frisk som jag trodde.

Maja och jag orkade oss ut en halvtimme på förmiddagen i alla fall, så långt var jag ju ganska pigg...


Bebben sov på strykbordet bland massa mjuka kläder


Prinsessan


Snöööööööööööö


Dansuppvisning


Dansuppvisning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback