Tråkigt

Usch så tråkigt det är att vara sjuk... Nu ikväll hade jag lite mindre feber än igår så det går väl åt rätt håll.
Idag har jag legat och tittat på film hela förmiddagen. Tryckte i mig 2 alvedon och hämtade Maja redan kl 12. Det var flera sjuka i personalen och det talade ena fröken om för mig igår så jag kände att jag ville hämta henne trots min feber. Elina skulle med en kompis hem efter skolan så jag passade på när jag var som mest pigg att åka iväg.

Maja och jag myste hela eftermiddagen, det var precis som om hon fattade att jag var sjuk och inte orkade så mycket. Vi spelade memory, lusen och la pussel. Vi bakade tom en sockerkaka...

Nu ska jag släcka lampan och försöka sova lite, först en bild hur det såg ut när lilla kissen premiärsov i Majsans nya säng.


Ser mysigt ut va?

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Det ser jättemysigt ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback