Piggare

Igår kväll hade jag ju mindre feber än jag haft övriga kvällar och i morse hade jag ingen alls. Nu kan det ju komma tillbaka ikväll men det går åt rätt håll i alla fall.
Maja var överlycklig när hon såg att det var massor med snö ute, tiden kunde inte gå fort nog innan vi skulle iväg itll dagis. Hjälmen var med och när vi kom fram till dagis skulle hon visa fröknarna att hon minsann hade hjälm med sig.

Kom tillbaka alldeles bedrövad, för det var ingen "riktig fröken" där.... Hon ville till varje pris med mig hem igen. Jag förklarade för henne att A-C skulle komma snart och att jag inte har orken att vara ute i snön med henne..

Spelade ingen roll, för hon ville inte vara kvar så hon fick följa med mig hem igen....Det gör ju inte mig något, mest tråkigt för Maja... Men vi har såååååååååå mysigt här hemma ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback