Kommentar

Postat av: Eva

Jag låg på min i går kväll med efter en fruktansvärd dag med jätteont i nacken som är mitt problemområde. Sov sen gott och känner mig mycket bättre idag...ja tror på denna spikmatta...

svar:

Jag tror också på detta, jag sökte rätt mycket information om den och enligt de kommentarer som lämnades på olika forum var nästan enbart positiva.

Idag har varit en jättejobbig dag på jobbet och jag känner mig hyperstressad och har spänningsvärk i nacke och huvud. Efter att ha lagt barnen så ska jag lägga mig på mattan och hoppas att jag sover bättre....

 

 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ska man liksom - sova på den hela natten - eller skall man ligga på den ett tag, för att liksom uppskatta den vanliga sängen mer sedan?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback