Klipp och konsert

Vet inte om jag berättade att Elina ska på Peter Jöback med farmor idag. Jag hade beställt klipptid innan jag visste detta och då ringde jag och frågade om Eva kunde göra henne lite festfin...

Så idag for vi iväg och först fick hon tala om hur hon ville bli klippt och sen vad hon ville göra med håret. Hon ville bli både lockad och våfflad i håret som Ida hade gjort förra veckan....

Hon blev underbart vacker mitt lilla troll....


Koncentrerad


Vacker som en dag


Hon var mycket nöjd själv...


Klar för konsert

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wow!!



Ja, hon blev verkligen jättefin!



Var konserten bra?

Postat av: Morfar

Elina är ju jättegullig annars också, med en underbar färg på sitt hår, nu var det ju jättebra åt alla håll och kanter.

Kramar från Morfar.

2008-12-21 @ 08:40:13
Postat av: Kattis

Snygg styling på snygg tjej! Hoppas att hon gillade konsterten också!

Ha en skön jul!

Kram Katarina

2008-12-22 @ 08:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback