inflammation

Jaha, det var en kraftig muskelinflammation i ryggen (ja vänstra sidan av den stora muskeln som går över hela övre ryggen) så nu fick jag medicin och smärtstillande utskrivet (tack till den kvinnliga läkaren som inte fick en och känna sig som en knarkare som fejkar smärta utan tog mig på allvar)

Men sjukskrivning fick jag bestämma om själv och jag kan undvika de jobbiga momenten på jobbet så det vill jag inte. Man ska vara nästan död för att vara hemma den här veckan om man jobbar på posten *fniss*

Dags att duscha och hämta barn på dagis och fritids!

Kommentarer
Postat av: Far / Morfar

Hej Dotera mi.

Gött att Du har fått hjälp. Var nu försiktig och gör som doktorn sa. Jag vill att Du ska vara så frisk som möjligt. Krama hela familjen.

Kram Pappa.

2008-12-17 @ 12:26:01
Postat av: Camilla

Mindre roligt med inflammation i ryggen.

tack

Postat av: Jessica

Det låter inget vidare det där. Ännu sämre är det faktiskt om de låter en bestämma själv över sin sjukskrivning... Som du skriver - vem viker in skägget om man jobbar på en så pass utsatt arbetsplats en tid som denna - om inte läkaren absolut SÄGER det...



Hoppas att läkningen går fort hursomhelst!

2008-12-18 @ 20:00:21
URL: http://mammanj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback