Host, host och snörvel

Förkyld med jordens jobbigaste hosta gjorde att jag inte kunde jobba hela natten.
Känner mig som om någon har kört över mig....

Tur att vi inte har något speciellt planerat imorgon, förutom 3-rätters med familjen vilket inte är fy skam. Men så tråkigt det hade varit att behöva avboka något. Det behöver man ju inte göra med ens egen familj.

Men håll tummarna för att det stannar vid att jag är sjuk, så vi kan fira Fina Elina på lördag då hon fyller 8!!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nämen näää... Vad tråkigt att du gått och blivit sjuk! Lovar att hålla tummar och tår för snabbt tillfrisknande! Vi kör kalas på lördag vi också - pyjamasparty är det tänkt - men, vi tjuvstartar ju - T fyller ju inte förrän den 6:e...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback