God Fortsättning

Oj i år fick vi ett lugnt julfirande, för två år sedan hafsade vi runt på 4 ställen och det var det värsta jag varit med om. Aldrig mer sa jag då och förra året var det inte så men i år bestämde vi till slut att fira med ena sidan på julafton och den andra sidan på juldagen och ett mer perfekt upplägg kan jag inte tänka mig...

Igår var vi hos mina föräldrar och Elina stannade kvar där och Maja följde med moster hem. Vi skulle ha gått ut och Mats gjorde det men jag var helt enkelt inte så sugen och dessutom jättetrött så jag åkte hem. La mig i soffan kl 16 och vaknade 21........... Sååååå skönt men jag fick nästan lite dåligt samvete men det gick snabbt över. Hämtade Mats kl 2 på natten och idag sov jag till ½12.

Sen lämnade jag Mats ensam, hämtade barnen och åkte på annandagsbandy Boltic-Slottsbron, det var mycket folk och jättekul... Maja tröttnade på slutet men det gick bra trots att hon sovit borta och vaknat 06 i morse......

Jag har laddat ur kameran, men orkar inte greja med det nu så jag laddar upp lite bilder i morgon...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback