AJ AJ AJ

Nu har jag legat på spikmattan i 15 minuter och de första 5 var hemska.... Igår kändes det inte alls så.... Men de resterande 10 minuterna så blev jag mer och  mer avslappnad och med lugna favoritlåtar i ipoden så kändes det skönt.

Jag håller med Jessica som kommenterade att det ska bli spännande att se hur ofta och hur mycket jag kommer att använda denna... och vad den ger mig för effekt.

Spännande spännande, men en sak kan jag säga att så skönt som jag sov natten som var efter att ha legat på den igår har jag inte gjort på läääääääääänge

So long

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag låg på min i går kväll med efter en fruktansvärd dag med jätteont i nacken som är mitt problemområde. Sov sen gott och känner mig mycket bättre idag...ja tror på denna spikmatta...

2008-12-10 @ 08:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback