Veckan som gått

Ja nu har jag ju börjat jobba igen och då hinner man inte speciellt mycket.
Måndagen när jag hade jobbat min första natt så vaknade jag ju ensam och var ensam ända tills jag åkte till jobbet för att de övriga 3 var nere på kusten och hade det jättekul.

Det var blandade känslor för jag hade jättegärna velat vara med på kusten samtidigt som jag toknjöt av en dag ensam hemma. Solen sken och jag vaknade tidigt för jag hade ju felanmält datorn så de ringde och ville komma och hämta den.

Ja eftersom jag ändå var uppe så skyndade jag mig ut och gjorde i ordning på altanen och la mej och solade och läste. Så det var vad jag gjorde hela den dagen.
Solade, läste bok, svalkade mig i poolen och så fördrev jag den dagen.

Eftersom jag bara hade sovit 4 timmar efter natten så la jag mig och skulle sova lite....Då ringde datorkillen och var klar med datorn och ville komma och lämna tillbaka den..... Sen kunde jag inte somna om....

Men kl 18 satte jag solstolen i skuggan och la mig och PANG så sov jag i 1½ timme utomhus... Jätteskönt.

På onsdagen tog jag barnen med mig in till mamma på parkleken och där hade de sin vattenlek igång och Elina och Maja plaskade omkring där innan vi åt korv och myste. Elina hittade för övrigt en ny kompis som hon lekte med hela tiden. Kompisen var lite drygt 4 år och Elina har en fantastisk egenskap att hon kan leka med barn i alla åldrar hon anpassar sig direkt och hon gör det inte för att vara snäll, hon har jättekul dessutom.

Nu är det fredag kväll och jag kom hem från jobbet för en timme sen... Svårt att varva ner så jag ska lägga mig och börja på en ny bok.
Mig äger ingen av Åsa Lindeborg tror jag att det var, recension kommer när jag är klar.

Bilder från veckan som gått kommer imorgon eller nåt...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Är klart nyfiken på den där bokrecensionen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback