Spa

Elina och jag bestämde oss igår att vi skulle bada och ha spa ikväll.
Vi började med att skrubba varandras fötter, det var välbehövligt på Elina för hon var barfota på friidrotten igår :-)

Sen tog vi lite handscrub med olja och masserade varandras händer.... När jag skulle tvätta håret på henne så ville hon att jag skulle massera henne i huvudet precis som frisörerna gör.. Jag satt länge och hon bara njöt. Efter det så fick hon en hårinpackning i håret och då tog vi duschpuffen (heter det så?) med en ny duschgelé som luktar hallon....

Sen kom ju Majsan och vårt spa blev inte riktigt så tyst och skönt som innan ;-)

Men vi masserade Majsan också, och hon sa att hon tyckte det var skönt men hon sitter ju inte still så länge..

Efter badet så fick Elina lite hudkräm att smörja sig med och sen la vi oss i sängen och masserade varandras fötter med fotcreme.... Det var såååååå mysigt att göra detta med Elina för hon njuter verkligen och varför, varför gör man inte detta oftare.. Hon blev lugn och trött och somnade som en stock efter kvällsmaten.

Imorgon är det fotbollscup och mamman och pappan drar på fest...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååh, vad mysigt!!



Det är som du säger - det är så enkelt, varför gör man inte sådant oftare? Hrm... Varför har jag aldrig gjort det med T?



Ha så kul på festen!!

Postat av: Eva

Åh, det låter som ni hade det riktigt riktigt mysigt. Ja man undrar ju ibland varför man inte gör de där sakerna oftare som skänker så mycket ro och glädje och som dessutom inte kostar särskilt mycket. Hoppas ni får en kul kväll dessutom! En riktigt skoj fest kan man ju leva en stund på också!

2008-08-30 @ 17:46:52
URL: http://evesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback