Reflex

Nu på kvällen när jag åkte hem från jobbet kunde jag ha blivit en människa som har dödat en annan människa...
Man ska inte hålla på och säga om, men jag kan inte låta bli...

En kille/man gick på vägen helt utan reflexer och jag upptäckte honom på ca 5 meters håll.... Jag väjde och skrek högt i bilen....

FY F***N säger jag för sådana oansvariga människor... Jag skulle ju ha stannat och skällt ut honom men det kom jag inte på förrän jag stannade och tog lite luft ca 5 km därifrån.. Mina ben och händer skakade men jag lyckades i alla fall ta mig hem.

Jaja nu hände ju inget, men det är otäckt...

Ha på er reflexer i mörkret mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy faaaaaan vad läskigt!!!!



Gick han mitt i vägen?



Usch usch usch



kram på dej!

2008-08-02 @ 21:52:56
Postat av: Jessica

Usch usch usch och fy! Han måtte antingen ha varit körkortslös själv, full eller självmordsbenägen!



Vilken evig tur att det gick bra!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback