Magsjuka

Elina sov ju hos sin kompis M idag och skulle avsluta besöket med att följa med och titta på henne när hon red lektion på ridskolan.
När jag var inne på dagis och hämtade Maja så hade det ringt när jag kom tillbaka. Det var M:s mamma som sa att Elina inte ville följa med på ridskolan för hon hade ont i magen.

När jag ringde upp så hade hon precis spytt... Jag tog bilen direkt dit och hämtade henne. Väl hemma så somnade hon som en stock och sen har hon spytt flera ggr.

Nu vaknade hon för en stund sen och sken upp när hon fick förflytta sig till soffan för att titta på OS-studion ;-) Ibland är det bra att vara sjuk...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh stackaren... magsjuka är det värsta....



kram på er

2008-08-13 @ 22:14:39
Postat av: Jessica

Näej, stackars Elina! Magsjuka är ju så jäkla trist! Hoppas att det vänt nu, hursomhelst OCH att ni andra slipper smittas!!!

Postat av: Kattis

Huuu, hoppas ni andra slipper eländet! Krama om tösabiten!

2008-08-14 @ 09:59:02
Postat av: emelie

Jo det måste ju som vara det! :)

alltid kul att mysa ihop framför tv.n :)

2008-08-14 @ 11:49:25
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback