Lyckliga Majsan

Idag skulle vi skjutsa Elina till hennes kompis M efter fritids/dagis för hon ska sova över där och vara ledig från fritids imorgon. Elina har det bra med underbara kompisar och deras föräldrar.

Hur som helst så har kompisen M en egen häst och Maja är ju helt tokig i hästar (eller alla djur för den delen), varje gång vi åker förbi hästhagar så säger hon att det är hennes hästar och att imorgon ska hon rida.

M:s mamma har sagt förut att Maja ska få rida så jag frågade henne idag om vi kunde bestämma en dag när Maja kunde få rida. Men har du inte tid nu då? Frågade hon.... och det hade jag ju

Jag ropade på Maja att hon skulle komma, men hon trotsade som vanligt. Jag sa att hon skulle få rida... Hon vände sig om och skrek och sen hoppade hon fram till mig och skrattade.

Sen gick vi varv efter varv på gräsmattan och det var en överlycklig Maja som fick rida.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wow, vad kul och spännande!!!!!



Stortjejen=)

2008-08-12 @ 22:06:05
Postat av: Kattis

Häftigt, nu blir det ridskola nästa då!

2008-08-13 @ 12:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback