ledig

I morse gick jag av mitt skift för att vara ledig fram tills måndag morgon. Så skönt det ska bli....
Imorgon ska jag följa min Elina till skolan, sen ska jag ha mysdag med Majsan som älskar att vara ledig.
Hon stortrivs på dagis, men när man säger att vi är lediga så blir hon jätteglad...

På lördag ska Elina ha cupspel i fotobollen, de har fotbollens dag här och hon spelar tre matcher.. Vi hade sån tur att matcherna spelas på förmiddagen för jag och Mats ska ju på inflyttningsfest/kräftskiva i Åkersberga och Elina var jätteledsen att vi inte skulle se hennes första riktiga matcher, men vi åker bara lite senare och kommer fram precis när festen börjar... Fint folk kommer alltid sist har jag hört ;-)

Det är min allra bästa kompis F tillika min före detta chef... Han är en kär vän som jag saknar mycket, lyckligtvis träffade han en lika underbar flickvän och nu ska vi hälsa på dem.... Lovely...

Som sagt han är en av mina bästa kompisar som jag kan prata om allt med och eftersom han är en han, så var jag lite orolig när han träffade tjej, för man vet ju aldrig... En del tjejer tycker ju att det är jobbigt med tjejkompisar till ens pojkvän och jag respekterar det men det hade inte känts roligt... Men det behövde jag inte vara orolig för alls som tur var..

Jag har knappt fotat något på hela veckan... Känns konstigt men det har varit fullt upp med jobb, möten och idag var jag på mitt första styrketräningspass ingör mitt nya liv hahhaha

Nu ska jag sluta pladdra, och komma i säng eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback