Långtråkigt.... ;-)

Hittade denna lista och eftersom jag inte kan sova än så roar jag mig med detta innan jag lägger mig ;-)


Vilken svordom använder du mest?
Faaaaaaaan

Äger du en iPod?
Yes, och jag vill ha en ny (den senaste)


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ingen tid alls, eftersom det räcker om jag går upp när sambons klocka ringer

Hur många resväskor äger du? 
En kanske...


Använder du flip-flops?
Nej, det klarar jag inte av att ha


Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA-Maxi för det mesta

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Hhihihi nog den lättaste av alla frågorna, jag fotar helst

Vilken var den senaste filmen du såg?
Tror det var Solstorm

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Det beror på, men de flesta av mina vänner har ju barn...


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Troligtvis en ny kamera och all möjlig utrustning till den....


Har någon någonsin kallat dig lat?
Det har säkert hänt

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Äger ingen CD-spelare

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Eftersom jag alltid har gillat Robyn och hon är aktuell med Madonnaturnén nu så säger jag henne.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja... Vad? Men då är det ju ingen hemlis... jag skulle ALDRIG föra en hemlis vidare om jag lovat att vara tyst


Vad åt du till middag senast?
Igår åt jag kycklingklubba med coleslaw och bröd

Använder du huvtröjor?
Ohhh jaaaa har hur många som helst


Kan du vissla?
Hjälpligt


Vem var den senaste som ringde dig?
En förälder till ett barn i min friidrottsgrupp

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Ingen

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkert, och för 10 år sedan hade jag mått jättedåligt över detta, men numer rör det mig inte i ryggen...

Vilket riktnummer befinner du dig i?
054

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja på lördagar när det var på teven och på julafon

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Bergvik köpcentrum

Hur många syskon har du?
En syster som är världens bästa...

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej det tror jag inte.. beror på vad man menar... Jag har ju världens bästa sambo som jag älskar mest av allt i hela världen så i den situationen hamnar jag ju inte nuförtiden.. Men förr var jag nog blyg i den situationen

Vilken film kan du alla replikerna till?
Grease och jag är helt säker på att jag kan alla.. Har sett den hundratals gånger

Äger du några band t-shirts?
Mmmm en Hanson t-shirt hahahaha


När flög du senast?
När vi åkte till Sundsvall med jobbet i april tror jag att det var

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
5

Läser du för skojs skull?
Jag läser jättemycket och det gör jag för att jag tycker att det är roligt och avkopplande

Pratar du några andra språk?
Engelska om jag måste...

Diskar du din egen disk?
Nej det gör Cylinda ;-)

Har du gråtit offentligt?
Många ggr

Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och...

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jaaa verkligen, jag lär mig nya saker varje dag både på jobbet och hemma

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja jag har fått för mig att jag vill ha en tatoo på gamla dar... får se om jag vågar/verkligen vill

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Spelar ingen roll....

Kan du kasta macka?
Minns att jag hade jättesvårt med det, har inte provat på jättelänge

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men eftersom Elina ska bli lika bra som Usain Bolt så kanske vi tar oss en tripp dit snart.... hahahaha

Vad har du med dig in på bion?
Godis och dricka
Vem var din favoritlärare och varför?
Hon hette Ann-Marie och var vår lärare på en 1-årig konsumentekonomisk utb. Vi hade jättekul i ett helt år... Hon var underbar

Har du dejtat någon av en annan religion?
Inte som jag vetat om

Vad har du för väder?
Duggregn var det när jag åkte hem för 2 timmar sedan

Har du en blogg?
Ja

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Psykologi när jag läste om nyfödda och sjuka barn

Gillar du att flyga?
Älskar start och landning... annars är det väl tråkigt att sitta ner

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Rolig... att skratta tillsammans tycker jag är viktigt

När sov du senast på golvet?
Minns inte.... kanske efter vår kräftskiva 2002 när jag låste in mig i tvättstugan

Vilken är din favorit drink?
Gillar inte drinkar... rödvin och whisky gillar jag

Gillar du din boende-situation?
Jaa... älskar detta hus enda tråkiga är att det är så mycket restid till jobbet.. vill kunna cykla till jobbet

Vilken är din mammas hemstad?
Karlstad

Din pappas hemstad?
Hässleholm

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6-7

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte så jag mår dåligt av det, men jag skulle vilja hinna lite mer

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Hihihi... jo det tror jag

Vilken är din favoritfrukt?
det varierar men just nu är det vindruvor

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Jo det gör jag nog, eftersom jag försöker gå ner i vikt

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 
-
38 (hjäääääääääääääälp)

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja... jag gillar inte stavfel (skrev jag för mycket nu;-)

Tror du på liv på andra planeter?
Ingen aning

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Nån på jobbet kanske...

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror inte på Gud

Vad var det senaste du åt?
en cheeseburgare från McD...

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Båda delarna...

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
För att de gillade det kanske, har faktiskt ingen aning

Gillar du senap?
Västervik senap på julskinkmackan... mmmmmm

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
På ren värmländska "Dä årner sä" (=Det ordnar sig)

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja det skulle jag verkligen vilja göra... Kanske ska önska mig det i 40-årspresent

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Nån karaktär som pratar väldigt mycket hela tiden... (Men jag är medveten om det och försöker att vara tyst ibland men det är svårt)

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Inte ebay... men funderar på att köpa fotoprylar därifrån...

Tycker du om att krama folk?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Skulle du säga att du är trendig?
Nej så långt ifrån trendig man kan komma

Äger du en digitalkamera?
JA!!!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
En gång när jag var 18 år var det en kille på krogen som sa att jag var jättelikt Carola H... Så var den kvällen förstörd... hihi


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nej... är så dålig på att höra av mig själv så jag tänker inte på det

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Pigge Werkelins bok om tsunamin.. även annan bok om tsunamin fick mig att gråta.. Ulla-Carin Lindqvists bok om hennes ALS... Med andra ord böcker om livsöden får mig ofta att gråta

Tycker du att du är attraktiv?
Ja när mina barn säger att de älskar mig...

Vad är du allergisk mot?
Nickel, mögel, myggbett och lite annat. Inget som påverkar mig nämnvärt

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? 
Nej jag älskar kött

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Zlatan........

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Så många som möjligt, men det var en lååååååååååång lista så det ör väl om nån orkar... Nu ska i alla fall jag lägga mig
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback