?

Kom inte på någon bra rubrik..

Sitter här vid datorn och klockan är 01.12, sov alldeles för toklänge idag för att jag ska kunna somna i tid....

Nu ikväll var jag hemma hos Terese på Oriflameparty, jag har ju börjat sälja
Oriflame genom Terese och jag skulle träffa den som värvade henne för att få lite information och samtidigt ordnade Terese ett litet party.

Terese blev jättefint sminkad av Millan och vi hade jättetrevligt.
Om nån av er som känner mig läser detta och vill köpa några produkter så gå in på Oriflames hemsida och titta här  så kan ni bara höra av er om det är något ni önskar köpa.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, är trött men känner mig inte sömnig på nåt konstigt sätt...
Bla bla bla

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, det här är verkligen sjukt... För så sent som bara någon dag sedan så funderade jag på Oriflame och huruvida Oriflame FINNS fortfarande eftersom jag inte hade hört något överhuvudtaget om företaget på typ evigheter... Och så kommer jag in här nu efter avslutad semester och läser.. Den stora anledningen till att jag kom att tänka på företaget som jag inte tänkt på på många år (var också säljare för så där 15 år sedan typ) var för att jag kände en doft jag kände igen... Doften av Giordani som den doftade då, och det gav ju en flashback som hette duga! Vet du möjligen vilken av Giordani-dofterna som fanns i katalogen nu, som är "originalet"? Är klart sugen på att beställa en sådan av dig, nämligen, om den finns i sin ursprungliga variant - om du tror att du har lust och ork att skicka en flaska till mig?

Postat av: Anonym

Mysig blogg du har :)

2008-08-08 @ 20:32:56
URL: http://www.metrobloggen.se/LittleDessert

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback