Emma - Mias dotter

Igår fick jag boken och jag har läst lite drygt halva och är besviken...... :-(

Första halva boken är helt enkelt en resumé av de tre första, så upplever i alla fall jag det. För allt jag har läst i den första halvan har jag redan läst, med undantag av vissa detaljer eftersom det är dottern som berättar i boken.

Jag är ju hur som helst intresserad hur det går för denna familj som inte har haft det lätt, men på något sätt känner jag mig lite snuvad på pengarna eftersom jag redan läst halva....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, vad tråkigt!



Då vet man vad man inte skall köpa för bok då.



Jag har nyss läst Svampkungens son av Marie Hermansson, läst den? Jag har gillat hennes tidigare "Hembiträdet" och "Mannen under trappan" - och såg fram emot denna. Och visst, den var läsvärd, men slutet kändes lite som om hon inte orkade skriva mer... På något sätt. Det byggdes upp något som inte fullföljdes - ungefär så kändes det. Lite trist det också.

Postat av: Eva

Hej! MammanJ tipsade mig om dig och din blogg. Hon trodde vi ev kunde ha något utbyte av varandra och hon kanske har rätt, jag gillar din blogg och dina bilder. Mycket söta tjejer du har! Kommer absolut att titta in igen. Trevlig helg!

2008-08-22 @ 21:07:55
URL: http://evesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback