Dagens outfit - Maja

Maja har kommit in i en klädbytarperiod, och är dessutom väldigt bestämd med vilka kläder hon vill ha... Vissa dagar så hinner jag lägga fram kläder innan hon bestämmer sig och då är det inga problem, men hinner hon först så kan det bli vad som helst och jag låter henne hållas. Åtminstone när vi är lediga och inte ska nånstans.

Så idag har jag fotat henne i två av hennes outfiter (ha ha konstigt ord)


Toppluva, klänning, strumpbyxor och Elinas gummistövlar.. Handskar naturligtvis eftersom det vankas trädgårdsarbete


Grön t-shirt från Egypten, en kofta, ett par strumpbyxor som är minst två storlekar för små och sina favvo ballerinaskor som snart inte håller ihop längre för de är såååå använda...

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Svar: Jag tänkte på båda Helena när jag skrev :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback