Dagen idag...

Eftersom det var min tur inatt (att ha magsjuka är det bäst att jag skriver) så var det en sliten Helena som var lycklig över att vädret var fint så vi kunde vara ute...... Vi packade ryggsäcken med festis och sockerkaka och gick ut i skogen. Väl där nere i grusgropen så la jag mig på filten och fotade... Man har bra uppsyn där så jag kunde ligga still och följa deras bravader. Grannbarnen var med och de hade jättekul.... Här kommer lite bilder från dagen.... Bla dagens outfit på Majsan, hon har valt kläder helt själv idag också...


Tung ryggsäck, hon ser helt groggy ut


Springer förväg som alltid, här har vi kommit kanske 10 meter hemifrån och hon vill redan lägga ut filten och fika


Finaste Maja


Klättring


Majas stövlar var på dagis så hon tog sina finskor


De kastade stenar i den enorma vattenpölen


Maja drog iväg


Tjejerna gjorde lerinpackning på händerna ;-)


Högst upp där är Maja, fick grus i skorna och lämnade kvar dem


Kom ner barfota


Elina kom på att hon målade sina naglar igår och var rädd att det skulle bli förstört....


Snälla kompisar som sprang upp och hämtade Majas skor, men sen var de för blöta så hon tog av sig dem och orkade inte bära hem dem. Så de fick helt sonika stå kvar ute i skogen... Konstigt nog har hon inte varit ledsen, de har ju faktiskt varit hennes älsklingsskor alla kategorier ända sen hon valde de själv...

Over and out, nu ska slitna Helena sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback