Bildkavalkad

Det har ju inte varit så mycket bilder här på bloggen, har inte haft motivation att fota så mycket. Men idag när vi väl kunde gå ut efter allt regnande så tog jag med mig kameran och tog lite kort....


Elina och en kompis hoppade i vattenpölar (från helgen tror jag det var, Elina har inte lekt med kompis idag inte)


Sjöblöt


34:orna som Elina kallar dem var vattenfyllda....


Sitter på för liten stol och täljer lite


Vet inte vad det ska bli


Elina hittade sin ipod och sjunger och dansar lite


Koncentrerad


Maja försvann och vart hittade vi henne -  om inte i granen


Apan satt i granen... eller hur det nu var



Så det var lite bilder, hoppas på bättre väder då det är mycket roligare att fota. Om det är bra väder imorgon tänkte jag att vi skulle ta med oss picknick och dra ut i skogen....Håll tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback