Äh.... jag är så värdelös

Idag skulle Elina tävla i längdhopp. Det är Goliatspelen i Kil och i år skulle hon äntligen få tävla mot tjejer som är lika gamla som henne. Hon har förut bara tävlat mot äldre tjejer....
Helst ville hon tävla i alla 4 grenar som finns för henne (60m, 300m, bollkast och längd) men jag tyckte att det räckte med längd som är det hon tycker är allra allra roligast.

13.45 idag skulle det ske, det hade jag kollat.
Så vid 11.30 idag gick jag in och kolla för säkerhets skull hur lång tid innan man behövde vara där. Jag var 99% säker på att det är 10 min innan men jag ville vara helt säker.

Då upptäcker jag att jag min vana troget har kollat in tiden för de som är äldre än Elina och att hennes tävlingstid var kl 11.00 :-(

Hon blev jätteledsen men fick välja vad som helst hon ville göra, näst efter längdhopp och det var att leka med M... Vilken tur att M redan hade ringt och också ville leka med Elina..... Dagen slutade ganska bra trots allt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååååh så trist!

- MEN, du är INTE värdelös, bara mänsklig!



--<--@

2008-08-03 @ 21:00:13
Postat av: Jessica

Åh, vad tråkigt - men ack så otroligt mänskligt! Det blir liksom bara overload ibland, så är det... Tur att det ordnade sig så bra ändå :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback