Sliten och trött

Oj, nu är dagen slut och jag med....

Läkaren trodde att jag hade fått en sträckning i muskel och muskelfästen i nacken, men skickade mig till röntgen utifall att det kommer att komma problem längre fram. Röntgen visade ingenting tack och lov!

Jag har fortfarande ont i nacken och känner ett litet tryck på bröstet ibland när jag andas, men framförallt är jag så fruktansvärt trött.

Summa summarum så har jag haft tur och är enormt lycklig över att det har gått bra, och insåg även att jag har världens bästa och mest omtänksamma familj (mamma, pappa, syster, svärmormm) och vänner!

Är hemma från jobbet inatt också så får vi se hur jag mår i morgon!

Kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: Terese

Hoppas du snart blir bättre! Tänker på dig... Kramar i massor!

2008-04-10 @ 15:59:38
Postat av: Hanna

Om du var en blomma, och jag var en ko;
så skulle jag äta upp dig - för du e så go´!

- ville bara muntra upp lite.
Ta det lugnt och lyssna på kroppen. Behöver du vila så vila! Tänk inte på någonting annat än dig själv och dina behov!

Kram o puss

2008-04-10 @ 22:32:52
Postat av: Helena

Terese: Tack så mycket, det känns bättre nu även om jag nog egentligen skulle ha stannat hemma idag också
Kram

Hanna: Du är för gullig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback