Krock

På väg till jobbet igår dök ett rådjur upp och pang så körde jag in i det....
Upptäckte det iofs redan innan det sprang över vägen och ställde mig då på bromsen, rådjuret blev påkört och dog *snyft*

Vad hände med mig och bilen då?
Ja bilen verkar vara den som klarade sig bäst så vitt vi kan se, den är tvättad idag av min underbara pappa!!!

Jag fick nog en chockreaktion för när jag pratat färdigt med polisen och märkt ut platsen så ringde jag till mamma och pappa. På vägen dit fick jag stanna och spy för huvudet kändes som om det skulle explodera. Väl hemma hos mamma och pappa spydde jag igen.

Ringde till jobbet och sa att jag inte kunde komma, mamma och pappa sa att jag skulle stanna där och sova för att de tyckte inte jag skulle köra hem....

Jag fick ganska omgående och har fortfarande ont i nacken och ryggen, troligtvis har jag sträckt mig men nu ska jag till vårdcentralen utifall att...

Kram kram från en fortfarande ganska skakig Helena

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååååh Helena!
Jag blir skitorolig juh! Hur känns det nu?
Fattar att man får en rejäl chock av en sådan händelse, vill du prata om det så lyssnar jag gärna. Ventilation är alltid bra!

Skickar pussar och kramar så du storknar!

Det var tur i oturen...

*tänker på dig*

2008-04-09 @ 13:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback