jag igen ;-)

Jag har köpt en mördarbil!!!!!

Igår när jag skulle in till stan och handla så åkte Maja med sin moster och jag fick min älskade systerdotter som sällskap.
Jag skulle precis visa henne vart det var jag körde på rådjuret när en skock måsar flög framför bilen....

PANG
i grillen och så flög måsen över taket på min mördarbil och var död...
Det skiljer sig alltså några fåtal meter mellan måsdöden och rådjursdöden... Mycket skumt.

Så igårkväll när jag skulle åka till jobbet tog jag INTE den vägen mohaaa

Kommentarer
Postat av: Hanna

En pansarvagn!

Och det är verkligen skumt, att något så läskigt händer så snart igen och på nästan samma plats.

krampådej

2008-04-14 @ 13:40:41
Postat av: Joanna M. Svensson

Sjukt läskigt! Den vägen bådar inge gott.

2008-04-14 @ 20:44:30
Postat av: Helena

Joanna M. Svensson:
Visst är det läskigt? Jag åkte inte den vägen igår till jobbet i alla fall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback