frukost

Av någon anledning så var jag grymt trött i morse (brukar vara morgonpigg annars) och Elina tjatade och tjatade om att vi skulle gå upp. Jag fick knappt upp ögonen och mumlade massa osammanhängande till svar. Till slut sa jag att hon kunde gå upp och plocka fram vad hon ville ha till frukost så kommer jag alldeles strax.

Efter någon minut så skrek hon från köket att jag inte fick komma upp än....

15 minuter senare hade hon gjort fukost till mig, sig själv och Maja...Gullesnuttan min

Det här blir en bra dag kände jag då. Syster och systerdotter kommer hit på mat, så skall systerdottern enligt önskemål från Elina fixa hennes hår för hon ska på discokalas.

Kommentarer
Postat av: hanna

Åh vad underbar hon är!!! --

2008-04-20 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback