en vanlig lördag

Om det var någon som köpte tidningen idag och inte såg Elina... Vilket inte många gjorde så har jag markerat på bilden vart hon är ;-) Jag vet ju att det är hon eftersom jag visste vilka kläder hon hade på sig....

image65

Annars har det varit en alldeles vanlig lördag, Maja skriker och gråter för det mesta... Förutom när Mats kom hem med lördagsgodis. Då ändras hennes röst och blir alldeles mjuk och vänlig och hon ler och skrattar som aldrig förr....
Hon hade bara trosor på sig idag och blev kissnödig. Sprang allt vad hon kunde till pottan och kissade. Gissa om hon var stolt??? Inte brydde hon sig om att hon fortfarande hade trosor på sig ;-) Hon hade ju kissat på pottan. Jag brydde mig inte heller....

Nu  är klockan 21.29 och min muskelinflammation tvingar mig att avsluta detta och gå till sängs med min vetepåse...
Kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback