Byta namn?

Jag kanske måste byta namn till Helenas bravader... lite mycket Helena nu känner jag men idag har jag dragit ut en visdomstand och egentligen vill jag nog bara att nån ska tycka synd om mig.........................

Men när tandläkaren skulle titta på tanden och bedöma hur mycket bedövning han skulle lägga och hur lång tid det skulle ta så skrattade han!?!?
-Det var den minsta visdomstand jag sett, det här går fort. Det gjorde det, från att jag satte mig i tandläkarstolen till jag reste mig och gick därifrån tog det 16 minuter....

Så det är inte ens synd om mig, men jag har svårt att gapa och jag gjorde i ordning en hamburgare som var för tjock, så jag plågade i mig den..

Nu ska jag i alla fall lägga mig och läsa Digital Foto och hoppas på några tips.
Godnatt!!

PS. Tyck liiiiiiiiiiiiiiite synd om mig ändå! Snääääälla??? DS.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jagjagjagjagjagjag *räcker flitigt upp handen* jaaaaaaaag, jag tycker jättesynd om dig!
Fy katten för att dra tänder!
Och när du skrev att det gick på bara 16 x, kände jag "åh så skönt att det bara tog 16 sekunder".
Magen vred sig en aning när jag läste 16 minuter. Huuuuuu vad lång tid; ännu mer synd om dig!

Kramkramkramkram

2008-04-12 @ 18:42:46
Postat av: Jonna

jag tycker jäääääääääätte synd om dig moster.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback