Sjuk Majsan

Idag hade de ringt från dagis på båda mina mobiler och lämnat meddelande om att min lilla Majsan hade spytt på dagis. Min sambo var underbar nog att också lämna ett meddelande om att de fått tag på honom och att han stack iväg och hämtade henne.... Men så usel man känner sig, där satt jag på ett möte som i sig är väldigt viktigt men inte i närheten så viktig som en sjuk liten Majsan.

Hon har inte spytt något mer, men är kass i magen och sliten. Så någon magsjuka är det troligen inte, enligt personalen så har influensan som härjar på dagis nu börjat med kräkningar så det kanske är det som väntar oss.. Ynkliga lilla Majsan viskade när jag kom hem att hon ville ha kram... Gissa om hon fick det?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men lilla älsklingen.....
Åhhhhh vad jag hoppas hon snart blir bra!

2007-11-08 @ 08:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback