Kalas

På förmiddagen när vi gjorde oss i ordning för att åka till mormor och morfar för att äta en tidig Fars Dag-middag så kände jag på mig att det var någonting jag hade glömt....

Hmmm gick förbi kylskåpet och fick se lappen med Elliots kalas :-O
Hjälp, f******n mm skrek jag rakt ut (inte konstigt att Majsan använder det där fula ordet) och insåg i alla fall att jag inte var försent ute och skulle hinna till kalaset.

Så först underbar mormor-lagad lunch med efterrätt, snabbis till Toys ´r us och hittta en present till Elliot (det hade jag ju inte heller kommit ihåg *skäms*)

Majsan fick en halvtimmes powernap och vi åkte på kalas. Hon blev överlycklig när hon fick syn på sin älskade Elliot, men han var nyvaken och hade liksom ingen lust med en påflugen Majsan. Sen var det lek, lek, lek, lek och fika och lek, lek och fika och fiskdamm och lek och sen var det tvärt slut... Majsan började komma in i nån slags sockerchocks-fas och jag tyckte att det var lika bra att bryta.

I bilen hem började hon gråta för att hon inte hade fått nån kram av Elliot innan vi åkte, men sen kom hon på att hon faktiskt hade fått en ny kompis också - nämligen Filips pappa Marcus.. Så då pratade hon om Marcus hela vägen hem istället ;-)

En stressig men alldeles underbar dag har det varit i alla fall!
image1

Kommentarer
Postat av: Hanna

Länken ligger sedan några minuter i mina favoriter.
Jag har under den tiden hunnit titta på alla söta klipp! =) KUL!

Tackar för idag! Elliot somnade med sin nya gula fina...traktor?....dumper?...Rulle?
(jag är inte så bra på fordon.....).

2007-11-04 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback