foto

Igår satt jag och gjorde om en hel del bilder till svartvitt, och jisses vad mycket bättre en del bilder blir då.
Idag när jag slog på datorn hade jag fått mail från den fotosidan jag beställer bilder ifrån att de hade specialpris på 20*30 förstoringar. 9 spänn, rena reapriset så jag beställde 4 stycken förstorningar i svartvitt som jag förhoppningsvis hittar fina platser för här i huset..



Dessa valde jag för det är bilder som inte är "arrangerade" utan vanliga bilder med liv i.. Jag tycker att de är helt underbara. Nu slog det mig att jag kanske skulle ha haft 4 st som är åt samma håll för att det ska bli snyggt, men too late har redan beställt... Jag får klura vidare på detta..

Nu ska jag sova lite för att jag ska jobba inatt.. Kramis kramis

Kommentarer
Postat av: Amina

Vilka underbara bilder!

Postat av: Hanna

Åh dom är underbara!

- Bra fotograf och finfina "objekt"!

2007-11-06 @ 11:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback